Dla pasażera

Aby móc składać i kontrolować zlecenia transportu Door To Door Gminy Września pobierz i zainstaluj aplikację Door To Door ze sklepu Google Play lub App Store - w zależności od tego, czy posiadasz telefon z systemem Android, czy iPhone.

Pierwszym krokiem jest założenie konta w usłudze Door To Door.


Gdy Twoje konto zostanie zaakceptowane przez Koordynatora programu, możesz zalogować się w aplikacji i zacząć zamawiać usługi transportu indywidualnego. Jeśli w międzyczasie zapomniałeś swojego loginu lub hasła, nie martw się. Skorzystaj z kart "Zapomniałem loginu" lub "Zapomniałem hasła", podaj swój adres e-mail, a przypomnimy ci zapomniane dane.


W zależności od tego, czy jesteś zalogowany, ekran startowy aplikacji zmienia się. Gdy jesteś niezalogowany aplikacja wyświetla ekran powitalny. Gdy jesteś zalogowany lecz nie masz jeszcze zleceń transportu, aplikacja wyświetla odpowiedni komunikat. Gdy jesteś zalogowany i masz już zlecenia transportu, aplikacja wyświetla ich listę. Aby dodać zlecenie kliknij przyciska "Dodaj zlecenie" na dole ekranu startowego aplikacji.


Aby zarządzać, edytować lub odwołać zlecenie transportu, po prostu wybierz którąś z pozycji na swojej liście zleceń. Uwaga - zlecenie możesz edytować maksymalnie na godzinę przed planowanym wyjazdem. Potem dostępna jest wyłącznie opcja rezygnacji.

 

Dla kierowców

Kierowcy programu Door To Door mają w aplikacji specjalne konto pozwalające na bieżąco zarządzać zleceniami i automatycznie informować koordynatora programu i pasażerów o podejmowanych działaniach.

Na karcie zlecenia kierowcy mogą zmieniać statusy na bieżąco podczas obsługi danego zlecenia. Koordynator programu i pasażerowie otrzymają stosowne powiadomienia w czasie rzeczywistym.